SEO – recomandări pentru conținut optimizat pe blog

SEO – recomandări pentru conținut optimizat pe blog

Scrierea unui conținut nou și original cu scopul de a fi indexat de motoarele de căutare, poate să fie o adevărată provocare pentru mulți proprietari de site-uri. Tocmai din acest motiv, pentru a obține un conținut optimizat mulți apelează la agenții SEO, specializate pe acest domeniu.

Dacă sunteți în căutarea unor soluții prin care să nu mai investiți și în serviciile oferite de o agenție SEO pe lângă celelalte investiții pe care le mai realizați. Indiferent că este vorba despre un magazin online cu secțiune de blog sau chiar un blog pe o anumită nișă, pentru a avea conținut optimizat trebuie să urmați câteva reguli despre care vom vorbi în rândurile următoare.

Elemente necesare pentru un conținut optimizat

Atenția sporită pe nevoile utilizatorului – cel mai important atunci când se creează conținut optimizat, unic și relevant pentru cititorii de pe blog este să oferiți exact ceea ce au nevoie. Mesajele trebuie să fie pline de informații și utile. Scopul conținutului este să ajute clienții să învețe despre un anumit subiect.

Alegeți cu grijă cuvintele cheie – setarea cuvintelor este esențială pentru a putea fi găsit mai ușor un articol pe motoarele de căutare. Sunt practic niște cuvinte relevante pe care le caută utilizatorii atunci când doresc să afle o anumită informație. Totuși acestea trebuie să fie introduse cât mai natural în corpul articolului fără să pară că este forțat. Există numeroase instrumente online care vă vor ajuta să generați cuvintele cheie relevante și densitatea pe care trebuie să o aibă în corpul textului.

Despre lungimea textului și titlul articolului – cât de important este pentru conținut optimizat?

Conținut periodic și lungime potrivită – dacă ați lansat un blog atunci trebuie să munciți la acesta și cel puțin o dată sau de două ori pe săptămână să postați articole noi. Lungimea articolului trebuie să fie cuprinsă între 300 – 900 de cuvinte, altfel, rezultă un text deosebit de lung de care cititorul cel mai probabil se va plictisi și va abandona lectura. Nici să fie prea scurt nu este recomandat întrucât nu este suficient pentru a putea deveni conținut optimizat. Cea mai bună metodă este aceea să vă axați pe captarea interesului cititorului prin informații utile de la început până la sfârșit.

Titlu bun și captivant – este primul lucru care îndeamnă cititorul să acceseze articolul și să îl citească. Trebuie să fie scurt și concis, să includă și cuvântul cheie. Pentru fiecare postare trebuie să ai un link extern și unul intern. Includeți cât mai multe poze relevante pentru articol mai ales la cele de tipul unor ghiduri menite să ajute clienții să utilizeze anumite produse sau servicii.  La final adăugați un text descriptiv care să fie prietenos și să stârnească interesul cu privire la articolul nou publicat.

Articolul trebuie să se adreseze într-un mod prietenos și politicos cititorului iar cu cât este mai personalizat totul cu atât mai bine. Aceste sfaturi sunt esențiale pentru a putea crea conținut optimizat și să vă bucurați de vizitatori constanți care chiar și vă urmăresc. Veți putea crește în clasament și din punct de vedere SEO bucurându-vă de promovare web organică.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.